نایب رئیس مجلس هشتم به اتهامات برخی رسانه​ها به خودش از ارتباط با جریان انحرافی و اختلاس گرفته تا بازداشت پسر و ردصلاحیتش پاسخ داد.

از ارتباط با جریان انحرافی و اختلاس تا بازداشت پسر و ردصلاحیتش

 به گزارش خبرآنلاین، شهاب‌الدین صدر طی دومین نامه خود به رسانه‌ها در پاسخ به اتهامات و شایعات مطالب را نوشت که گزیده آن را می​خوانید:
· در چند سایت خبری مطالبی خلاف و از اساس کذب، با اهدافی شوم و به منظور تخریب وجهه و شخصیت اینجانب با رویکردی کاملا غیراخلاقی و خلاف مروت و مردانگی انتشار یافته است. در این اخبار بنده را «مرتبط با جریان انحرافی» و «نماینده جریان انحرافی در جامعه پزشکی» خوانده بودند..
· اینجانب همواره خود را ملزم به اطاعت از قانون اساسی می‌دانم و در تمامی مسئولیت‌هایی که تاکنون حضور داشته‌ام، به عنوان سرباز کوچکی برای رهبری، انقلاب و مردم عزیز انجام وظیفه نموده‌ام، و در قضیه پیش آمده در احراز صلاحیت اینجانب در مجلس، به عشق نظام و رهبری سکوت نموده‌ام و خود را مطیع قانون و نظر شورای محترم نگهبان می‌دانم و متاسفم که برخی نااهلان و بی خردان، در خیال خام خود این سکوت را نشانه پذیرش اتهامات واهی پنداشته‌اند. اما بدانند که در پی این سکوت، مطالب زیادی برای گفتن وجود دارد و همچنین بدانند که تا آخر، پای این نظام و انقلاب ایستاده‌ام.
· {در واکنش به شایعاتی درباره فعالیت​های ارزی و مالی وی} اینجانب تاکنون هیچگونه فعالیت تجاری، بازرگانی و اقتصادی در بخش خصوصی نداشته‌ام و افتخار می‌کنم که همواره معیشت اینجانب از محل حقوق ماهیانه استادی دانشگاه علوم پزشکی تهران تامین شده است.
· {در واکنش به اتهاماتی به پسر صدر} اینجانب دارای دو فرزند پسر می‌باشم که یکی دانشجوی تخصص پزشکی بوده و دیگری نیز دانشجوی دکتری مدیریت می باشد و هر دوی ایشان متاهل می‌باشند و همواره در خط اسلام، نظام، انقلاب و ولایت فقیه بوده و مایه افتخار اینجانب و خانواده‌ام بوده‌اند. در میان اعضای خانواده من هیچگاه نه فردی دستگیر شد و نه فردی مدعی شد که توسط عوامل سرویس‌های اطلاعاتی غرب ربوده شده است.
· {در واکنش به گمانه​زنی های ارتباط وی با جریان انحرافی} اینجانب در مجلس هشتم به عنوان نایب رئیس مجلس با توجه به بیانات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر تعامل دولت و مجلس، وظیفه خود را تبعیت و اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب می‌دانم. اینجانب هیچگاه مکالمه و جلسه‌ای با فرد مذکور {لیدر جریان انحرافی} نداشته‌ام. همچنین هیچگاه هیچ مذاکره و صحبتی از سوی جریان مذکور با اینجانب برای ریاست مجلس نهم و ریاست جمهوری نشده بود و این خبر نیز اساسا دروغ و کذب می‌باشد.
· فردی بی تقوا و بی اخلاق که احتمالا سابقه داستان نویسی و رمان نویسی در رزومه کاری خود دارد! به داستان سرایی، دیالوگ نویسی و بیان بخشی از توهمات کودکانه شخصی خود پرداخته است که حقیقتا در شان خود هیچگاه نمی‌دانستم پاسخی به این خبر داده شود، اما پس از آنکه نام من علنا در سایت‌های دیگر به استناد این خبر آورده شد، مجبور به پاسخگویی، شفاف سازی و تکذیبیه کامل این خبر شدم.
· در خصوص برخی شایعات بی اساس دیگر که از روی بی تقوایی می خواستند از آب گل آلود ماجرای اختلاس سه هزار ملیاردی به نفع خود ماهی گیری کنند و از فرصت پیش آمده در رد صلاحیت‌ها استفاده کنند و این دو مساله را بهم پیوند بزنند عرض می نمایم که مجرمین و عاملان این اختلاس مشخص شده‌اند و امیدوارم که بطور کامل به اطلاع مردم عزیز برسد. اینجانب دو بار از تریبون رسمی مجلس از قوه قضاییه درخواست نمودم که نام پنج نماینده مجرم در اختلاس را به اطلاع عموم برسانند که اتفاقی صورت نگرفت. لذا این اتهام را نیز همچون سایر اتهامات وارده از اساس کذب و مردود اعلام می نمایم و امید است هرچه زودتر دست اندرکاران این اختلاس بزرگ به اطلاع عموم برسد

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.